נסתרות דרכי גוגל

שתף

בתור אחד שמתנהל עם גוגל המון (כל שעה בערך😅), חייב לתת טעימה קטנה למה שאפשר לעשות עם מנוע החיפוש הטוב בעולם!

מה אפשר לעשות עם העזרה של גוגל?

לא סתם המציאו את הביטוי "לגגל" כי בהחלט הפעולה מצריכה מילה בפני עצמה.אצל רובנו אין יום אחד ללא חיפוש קטנטן בגוגל, אם זה מתכון לאלפחורס או האם יש לי קורונה (לא עלינו). ואת מה שאנשים מוצאים זה פשוט מלא תכנים של יוצרים מהארץ ומחו"ל (תלוי באיזה שפה חיפשתם).
אני יכול לרשום אלף ואחד דברים טובים שיש בגוגל אבל אני בטוח שאת רובם אתם כבר יודעים. אבל מה שכן חשוב לי להעביר לכם זה איך לקבל את המידע שאתם צריכים כדי להתקדם ולהעשיר את הידע שלכם.

איך גוגל תורם לי?

כבונה ומעצב אתרים אני נעזר המון בגוגל. אם זה בשביל לבדוק פלאגין חדש שיצא לשוק, פלטפורמות חדשות שאני יכול לעבוד איתן או אפילו קוד שמתכנת בהודו שיתף. כשאני מבצע חיפוש ספציפי על מה שאני רוצה אני מקבל כל כך הרבה תוצאות שהעיניים שלי נשטפות במידע.

אז איך בעצם גוגל יכולה לתרום לכם?

בזכות חופש המידע הזה אתם יכולים לעשות כל דבר שבא לכם (אם זה תחביב או אפילו ללמוד מקצוע). כשאני ניגש לפרויקט חדש אני אומר ללקוח שהכל אפשרי ואם הוא רוצה משהו מיוחד זה יקרה (תלוי במגבלת התקציב ☺)ואני באמת מאמין בזה.
גיגול קטן ואתם יכולים לבנות בית בעצמכם (נסו אותי).

אז מה אני בעצם אומר? אל תבזבזו את הזמן שלכם בלהסתכל רק על מאמר אחד או סתם סרטון, קחו את הזמן שלכם ללמוד כי אתם אף פעם לא יכולים לדעת מתי תצטרכו את המידע שקראתם באותה פסקה משעממת 😏.

המידע הנתון לא מחליף ידע מקצועי!